Gwarancja na usługi

    Jeśli stylizacja nie spełniła Twoich oczekiwań, poprosimy o odpowiedzenie na kilka pytań:


    Kiedy zauważyłaś pierwsze niepokojące objawy?



    Ile czasu upłynęło od wykonania usługi?



    Jakiego typu uszkodzenia zaobserwowałaś?



    Jeśli chcesz, opisz inne występujące problemy



    Jaką formą rekompensaty jesteś zainteresowana?



    Jeśli chcesz, opisz w swoich słowach inne aspekty usługi, które nie spełniły Twoich oczekiwań



    Czy stylistka uprzedzała Cię o możliwości osłabionej trwałości stylizacji?



    Czy zastosowałaś się do rekomendacji stylistki dotyczących pielęgnacji paznokci po zabiegu?


    [radio* rekomendacje use_label_element default:1 "tak" "nie do wszystkich" "nie przypominam sobie rekomendacji"]

    Zdjęcie



    Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby ustalić szczegóły związane z reklamacją.

    Imię



    Twój email



    Twój nr telefonu