Gwarancja na usługi
Jeśli stylizacja nie spełniła Twoich oczekiwań, poprosimy o odpowiedzenie na kilka pytań:
Kiedy zauważyłaś pierwsze niepokojące objawy?
do 3 dni od wykonania usługi
po 3 dniach od wykonania usługi
Ile czasu upłynęło od wykonania usługi?
do 3 dni
3-7 dni
8-14 dni
powyżej 14 dni
Jakiego typu uszkodzenia zaobserwowałaś?
uszkodzeniu uległ jeden paznokieć
uszkodzeniu uległo kilka paznokci
lakier/żel nie trzyma się na końcówkach paznokci
lakier/żel nie trzyma się przy skórkach
złamanie paznokcia z mojej winy
Jeśli chcesz, opisz inne występujące problemy
Jaką formą rekompensaty jesteś zainteresowana?
naprawa uszkodzeń
zniżka na kolejny zabieg
zwrot części kosztu usługi
Jeśli chcesz, opisz w swoich słowach inne aspekty usługi, które nie spełniły Twoich oczekiwań
Czy stylistka uprzedzała Cię o możliwości osłabionej trwałości stylizacji?
tak
nie
Czy zastosowałaś się do rekomendacji stylistki dotyczących pielęgnacji paznokci po zabiegu?
[radio* rekomendacje use_label_element default:1 "tak" "nie do wszystkich" "nie przypominam sobie rekomendacji"]
Zdjęcie
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby ustalić szczegóły związane z reklamacją.
Imię
Twój email
Twój nr telefonu
Scroll to top