Gwarancja na usługi

    Jeśli stylizacja nie spełniła Twoich oczekiwań, poprosimy o odpowiedzenie na kilka pytań:

    Kiedy zauważyłaś pierwsze niepokojące objawy?

    Ile czasu upłynęło od wykonania usługi?

    Jakiego typu uszkodzenia zaobserwowałaś?

    Jeśli chcesz, opisz inne występujące problemy

    Jaką formą rekompensaty jesteś zainteresowana?

    Jeśli chcesz, opisz w swoich słowach inne aspekty usługi, które nie spełniły Twoich oczekiwań

    Czy stylistka uprzedzała Cię o możliwości osłabionej trwałości stylizacji?

    Czy zastosowałaś się do rekomendacji stylistki dotyczących pielęgnacji paznokci po zabiegu?
    [radio* rekomendacje use_label_element default:1 "tak" "nie do wszystkich" "nie przypominam sobie rekomendacji"]

    Zdjęcie

    Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby ustalić szczegóły związane z reklamacją.