Jeśli stylizacja nie spełniła Twoich oczekiwań, poprosimy o odpowiedzenie na kilka pytań:
Kiedy zauważyłaś pierwsze niepokojące objawy? do 3 dni od wykonania usługipo 3 dniach od wykonania usługi
Ile czasu upłynęło od wykonania usługi? do 3 dni3-7 dni8-14 dnipowyżej 14 dni
Jakiego typu uszkodzenia zaobserwowałaś? uszkodzeniu uległ jeden paznokiećuszkodzeniu uległo kilka paznokcilakier/żel nie trzyma się na końcówkach paznokcilakier/żel nie trzyma się przy skórkachzłamanie paznokcia z mojej winy
Jeśli chcesz, opisz inne występujące problemy
Jaką formą rekompensaty jesteś zainteresowana? naprawa uszkodzeńzniżka na kolejny zabiegzwrot części kosztu usługi
Jeśli chcesz, opisz w swoich słowach inne aspekty usługi, które nie spełniły Twoich oczekiwań
Czy stylistka uprzedzała Cię o możliwości osłabionej trwałości stylizacji? taknie
Czy zastosowałaś się do rekomendacji stylistki dotyczących pielęgnacji paznokci po zabiegu? [radio* rekomendacje use_label_element default:1 "tak" "nie do wszystkich" "nie przypominam sobie rekomendacji"]
Zdjęcie
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo, aby ustalić szczegóły związane z reklamacją.
Imię
Twój email
Twój nr telefonu